Technická podpora

Technická podpora

Pokud máte jakýkoliv problém nebo dotaz týkající se našeho zařízení, obraťte se na partnera, kde jste produkt pořídili.

Kontaktní údaje vašeho nejbližšího partnera lze snadno najít v záložce Partneři.

Ale dříve, než zavoláte specialistu, můžete použít tyto základní tipy.

Co dělat před voláním do servisu?

Předtím, než se obrátíte na servis, zkontrolujte následující:

1. Mám průtok vody přes zařízení?

Nastavte obrazovku změkčovače tak, jak to zobrazuje aktuální průtok:

Przeplyw Sk

Otevřete libovolný ventil umístěný po zařízení a zkontrolujte, zda zařízení vykazuje průtok vody.

2. Je napájecí jednotka připojena do elektrické zásuvky a je elektřina přítomna v síti?

3. Je dostatek soli v kontejneru solanky?

Breaking Salt Bridge Drawing Eng

Naše zařízení jsou poskytována s dlouhými zárukami a certifikáty kvality.

Logotyp Z Pzh Aktualnym
Webová stránka používá soubory cookie. Více informací v Zásadách ochrany osobních údajů.