Pokud máte jakýkoliv problém nebo dotaz týkající se našeho zařízení, obraťte se na partnera, kde jste produkt pořídili.
Kontaktní údaje vašeho nejbližšího partnera lze snadno najít v záložce Partneři.
Ale dříve, než zavoláte specialistu, můžete použít tyto základní tipy.
Co dělat před voláním do servisu?
Předtím, než se obrátíte na servis, zkontrolujte následující:
1. Mám průtok vody přes zařízení?
Nastavte obrazovku změkčovače tak, jak to zobrazuje aktuální průtok:
Otevřete libovolný ventil umístěný po zařízení a zkontrolujte, zda zařízení vykazuje průtok vody.
2. Je napájecí jednotka připojena do elektrické zásuvky a je elektřina přítomna v síti?
3. Je dostatek soli v kontejneru solanky?
Naše zařízení jsou poskytována s dlouhými zárukami a certifikáty kvality.